Опубліковано 23.07.2018, 18:30 | 1 | | Оцінка:
"Продукт, про який неможливо розповісти історію, брендом не є"
Ролф Єнсен
Практично всі відомі бренди оповиті легендами. Історія бренду - це потужний інструмент у маркетингу, який формує міцний емоційний зв'язок споживача до бренду.
Якщо ваша історія є досить переконливою, клієнти захочуть бути частиною вашої історії. Саме тому світові бренди користуються цим важливим інструментом, щоб залучити до свого продукту ще більше покупців.
Легенда бренду - це сюжет, який виставляє компанію у певному світлі, вигідному для продажу. Історія має бути простою, доступною та цікавою.
При створенні легенди бренду можна відштовхуватися:
На своїй офіційній сторінці Warby Parker розповідає про те, як її засновники були студентами, і один із них втратив очки в подорожі альпінізмом. Вартість їх заміни була дорогою, тому вони були натхненні розпочати компанію, яка пропонує якісні окуляри за розумною ціною. Цей приклад показує, що ви можете розповісти реальну історію, скориставшись деякими цікавими фактами, які дозволять людям перейнятися вашою розповіддю.
Сьюзан Гюнеліус генеральний директор маркетингової компанії KeySplash Creative, а також автор десяток книг про маркетинг, брендинг, у своїй статті для Forbes каже:
«Історія бренду – це не реклама. Вона не має комерційних цілей. На чолі тут має стояти особа — найчастіше фундатор компанії. Нудні історії не приваблюють читачів, а от розповідь із яскравою індивідуальністю в центрі уваги може мати успіх».
Вона відрізняється від історії компанії тим, що може бути чистим вигадкою.
Наприклад, легенда чаю "Річард", в якій король відмовляється від престолу заради кохання. Або легенда шоколадного бренду Milka, згідно з якою на альпійських луках пасеться унікальна фіолетова корова, яка виготовляє молоко. У відео-роликах обов'язково присутні альпійські луки, бездонне блакитне небо, яскраве сонце, зелена трава та фіолетова корова.
Прикладом може бути компанія Hipp. Нею керує один із онуків родини засновника. «Hipp» — для найціннішого в житті
Історія компанії Hipp була заснована наприкінці 19 ст. У родині кондитера Йозефа Хіппа народилася дочка, а за рік ще двоє близнюків. Оскільки з грудним вигодовуванням у матері виникли труднощі, вирішити питання годівлі вирішив глава сімейства. Він випек сухі галети, змолов їх у порошок і приготував з них суміш на основі коров'ячого молока. Таким чином він зробив їх ситнішим. Близнюкам їжа сподобалася, втім, як і наступним дітям!
Таким чином, марці дитячого харчування Hipp вже понад сто років. Починаючи з 1956 року, харчування Hipp виробляється виключно з екологічно чистої сировини, виготовленої на так званих біоорганічних фермах. Якість залишалася незмінною, як і сімейні традиції — нині підприємством управляє Клаус Хіпп, онук Йозефа.
Легенда будується на відгуках, рекомендаціях відомих особистостей чи великої кількості людей .
Наприклад, реклама мила та гелів для душу Dove. Жінки та дівчата розповідають про переваги товару та кажуть, чому вони обрали саме цей гель. Або варіант, коли компанія пропонує жінкам спробувати скористатися їхньою продукцією та розповісти про свої враження. Багато брендів використовують у своїй легенді відомих особистостей, їхні відгуки про продукцію.
Компанія розповідає про унікальні властивості та технології виготовлення продукту.
Наприклад, компанія була заснована Генрі Фордом у 1903 році і на думку свого творця відразу призначалася для випуску масового дешевого автомобіля. Успіх був настільки великий, що підприємства Форда, що постійно розширюються, не справлялися із замовленнями.
У 1913 вперше у світі на виробництві було запроваджено метод стандартизації взаємозамінних частин виробів та конвеєрну технологію збирання автомобілів, що дозволило всього за один рік підняти продуктивність праці на 40-60%. Водночас і зарплата робітників і службовців зросла отже перевищила середню по промисловості удвічі. До 1923 року кожен другий автомобіль в Америці робився на заводах «Форд Мотор». Сьогодні Ford Motor Company має свої виробничі, складальні та торгові центри в 30 країнах світу. Компанія щорічно виробляє мільйони легкових автомобілів, вантажівок та тракторів і є лідером автомобільних продажів за межами Північної Америки.
Пам'ятайте, що історія є основою існування бізнесу. Причина проста. Історії змушують людей відчувати і ці емоції створюють потужний зв'язок між аудиторією, героями та оповідачами. Найпрекрасніше в історії це те, що вона живе. Історія має взаємодіяти з брендом, бути яскравою, обґрунтованою та унікальною. Про неї мають знати, але при цьому підтримувати бажання аудиторії дізнатися про неї більше.
Історія компанії має розвиватися. Не забувайте актуалізувати її, додаючи останні здобутки.
Історія бренду – фундамент довіри ваших клієнтів. Споживач повинен вірити в розказану історію, тоді він перейметься до бренду і, можливо, віддасть перевагу серед інших саме його.
КОМЕНТАРІ
be cool
очень интересная статья
25.07.2018, 08:39
Залишити коментар