Стратегія просування бренду (продукту)

Чи потрібне вашому бренду просування?

Просування необхідне будь-якому бренду - як нікому не відомому (поки що), так і бренду ціною сотні мільярдів доларів (як Apple або Coca-Cola).

Це аксіома, і вона не вимагає доведення. Питання лише в тому, яка стратегія просування бренду на ринку потрібна саме вашій компанії, щоб досягти максимального результату за мінімальних часових та фінансових витрат.

Чи варто приділяти велику увагу стратегії просування бренду?

Вибір правильної стратегії просування бренду компанії є першим і, ймовірно, найважливішим кроком на шляху до максимальної конверсії.

Саме на етапі розробки стратегії визначається напрямок розвитку торгової марки, її позиція на ринку, задається тон у відносинах з цільовою аудиторією, виявляються поточні недоліки та способи їх усунення, а також конкурентні переваги та методи їх донесення до споживача. Стратегія просування бренду на ринку фокусується на ідеї бренду – як продукт чи послуга саме цієї торгової марки зробить життя споживача кращим.

Як ми розробляємо стратегію просування


У своїй роботі з просування бренду наше агентство завжди поєднує два головні принципи: використовувати класичні та перевірені часом напрацювання та, водночас, максимально враховувати особливості ринку, регіону, періоду, аудиторії тощо.

Розробка стратегії просування бренду поділяється на такі етапи:


ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАПНа цьому етапі ми ретельно вивчаємо та аналізуємо ринок та його особливості, місце в ньому вашого бренду та ставлення до вашого бренду з боку споживача, роботу конкурентів, визначаємо цільову аудиторію та її особливості. Також необхідно сформулювати чіткі вимірні цілі та конкретні завдання, за якими в результаті і можна буде визначити, наскільки успішно пройшло просування бренду.

Основний етапНа основному етапі ми визначаємо, яка модель просування буде найбільш вдалою саме для вашого бренду, якою буде стратегія та тактика комунікації з цылями аудиторії. Також ми вибираємо основні та другорядні канали просування, співвідношення онлайн та офлайн реклами, і нарешті формуємо бюджет.

ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯНа етапі втілення ми не просто реалізуємо те, що було заплановано в стратегії просування бренду, але також гнучко реагуємо на будь-які зміни і вносимо необхідні корективи в план дій. Робота конкурентів, зміни в настрої аудиторії, коливання ринку – це вимагає постійно тримати руку на пульсі і оперативно реагувати на будь-які виклики.

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІМи навмисно ставимо вимірні цілі, адже ми любимо та вміємо оцінювати свою роботу. Оцінка ефективності просування бренду проводиться як у процесі, так і після завершення всіх робіт.

У чому перевага нашого підходу до просування бренду

Ми знаємо ринок, ринок знає нас. У нашому портфелі багато готових кейсів для провідних українських компаній. Ми працюємо тільки з перевіреними підрядниками, тому відповідаємо за взяті на себе зобов'язання щодо термінів та якості.

Наша агенція не користується шаблонами і для кожного клієнта стратегія просування розробляється з нуля з урахуванням індивідуальних особливостей кожної компанії, бренду чи продукту.