Фірмовий стиль

Фірмовий стиль — один з найважливіших аспектів вашого бізнесу і має величезне значення для встановлення його фірмової ідентичності. Дослідження показують, що мозок обробляє візуальний контент набагато швидше ніж текст. Ретельно розроблений фірмовий стиль робить компанію більш відомою, підвищує конкурентоспроможність та впливає на позитивне сприйняття клієнтів та партнерів.

Навіщо потрібна розробка фірмового стилю фірми


Дизайн фірмового стилю містить:


логотип
шрифт
кольорову палітру
слоган
рекламну продукцію
сувернірну продукцію та канцелярське приладдя
дизайн одягу для співробітниківВізуальні ефекти приваблюють більше, ніж будь-яка інша форма реклами, і відіграють важливішу роль маркетингу, ніж ми можемо собі уявити. Продуманий дизайн фірмового стилю може позиціонувати ваш бренд та розповідати історію про те, що ви робите та ким ви є.

Носіями фірмового стилю є:


ділова документація (конверти, візитки, папки, бейджі співробітників тощо)
поліграфічна, сувенірна та рекламна продукція (буклети, корпоративні журнали, листівки, подарунки для клієнтів та партнерів)
електронні носії фірмового стилю (дизайн сайту)
робочі елементи (коробки, сумки, елементи одягу працівників)

Як ми працюємо:


Ми аналізуємо ринок та затверджуємо з клієнтом концепцію фірмового стилю.

Далі, наша команда розробляє основні графічні елементи, які будуть відповідати вашому бренду та баченню. Дизайнери розробляють кілька варіантів та надсилають вам.

Після затвердження розпочинається розробка дизайну для айдентики. Також ми можемо запропонувати розробку брендбуку, з правилами використання фірмового стилю.

Ви отримаєте:


ВЛАСНІСТЬ НА ВСІ ПРАВА
ФАЙЛИ У ВИСОКІЙ РОЗДАТНІЙ ЯКОСТІ І ВЕКТОРНІ ФАЙЛИ (JPG, EPS)
ПЕРЕЛІК КОЛЬОРОВИХ КОДІВ ТА ШРИФТІВ

Скільки коштує розробка дизайну фірмового стилю


Зазвичай ціна обговорюється окремо з кожним замовником і залежить від багатьох факторів: