Опубліковано 23.07.2018, 16:19 | 0 | | Оцінка:
"Люди купують не те, що ви створюєте, а те, чому ви це створюєте" - Саймон Сайнек (Simon Sinek).
Перше враження, яке складається у людини з продуктом, має бути ефектним та емоційно витриманим для досягнення поставленої мети.
За допомогою слогана продукт можна перетворити на бренд, підняти продажі та засісти в голові у покупця на довгі роки. Цінність слогана полягає у його лаконічності. Бренд стає пізнаваним за допомогою всього одного вдалого словосполучення або короткої речення.
"Снікерсни - не гальмуй", "Просто роби це", "Я це люблю" - відразу викликає інтуїтивну асоціацію з товаром.
Здається, що слоган створити просто. Але багато маркетологів стикаються з труднощами, адже не кожна фраза здатна зачепити увагу клієнта.
Вдалий слоган, як правило, має такі властивості:
У цій статті ми на прикладі побачимо, як працюють ці правила, а також надихнемося найцікавішими та вдалими слоганами.
Той, хто дивився «Адам псує все», напевно знає, що сам по собі діамант коштує як мінімум на 50 % менше, ніж за нього платять. Але реклама і слоган про вічне кохання настільки засіла у підсвідомість, що навіть через роки, діаманти асоціюється у людей із заручинами та багатством.
Це яскравий приклад унікальності та переваги. Коли інші видання заробляли на сенсаціях та жовтій пресі, The New York Times сфокусувався на фактах, аналітиці та достовірних історіях. Завдяки слогану і контенту газета стала вважатися джерелом інформації, що заслуговує на довіру.
Час не стоїть на місці і з появою сайту "Нью-Йорк Таймс", слоган довелося переробити у "Всі новини, на які ви кликаєте" (All the News That's Fit to Click).
Простий слоган, що запам'ятовується, був запропонований в 1958 році Дональдом Жилем, керівником JWT Orland і досі є візитною карткою бренду.
Заклик зробити перерву натякає на англійську традицію - чаювання в 11.00 ранку. Згодом значення слогана змінювалося, але концепція залишалася колишньою: Kit-Kat – це привід відпочити та поласувати шоколадним батончиком.
Це приклад потужної емоційної складової, що звертає увагу до життєві цінності цільової аудиторії.
Вперше слоган з'явився в рекламі Apple "Here's to the Crazy Ones, Think Different", присвяченій знаменитим мрійникам, які кинули виклик системі і змогли змінити світ. Люди почали розуміти, що продукти Apple не просто комп'ютери, вони потужні, красиві і прості у використанні. Незабаром слоган "Думай інакше" став з'являтися у всій рекламі Apple.
«Я це люблю» була запущена у 2003 році і не втратила своєї актуальності і сьогодні. Це чудовий приклад слогана, який знаходить відгук у цільової аудиторії. Слоган є простою, розмовною фразою в якій закладена досить сильна емоція («те, що треба!», «це по мені!», «Ось так мені подобається!»).
Його використовували в фарбі для волосся від L'Oreal - найдорожчою на той момент. У 70-х роках із сплеском фемінізму, слоган «Ви цього гідні» казав жінці, що вона не повинна відмовляти собі в бажаному. Цей слоган відноситься не до продукту, а до створеного за допомогою продукту образу. Повідомлення дозволило компанії просунути свій бренд та посилити послання всієї лінії косметики.
Бренду вдалося донести свою головну конкурентну пропозицію та виділитися на тлі інших виробників шоколаду. Вони випустила цукерки із спеціальною оболонкою, що дозволяє їм не танути у руці людини. Після чого з'явився слоган "Melt in your mouth, not in your hands", завдяки якому цукерки M&M досі відомі як ті, що не розтануть у вас в руках.
Let's do it! - сказав Гері Гілмор, смертник з МакКамі, штат Техас, перед стратою. Він був розстріляний за вбивство двох людей у 1977 році.
Автор слогана Ден Вайден, зізнається, що тільки ця фраза спадала йому на думку під час роздумів про слоган для Nike. Вона ідеально розкривала всі сторони бренду та його клієнтів. Але остаточний варіант, поданий на розгляд керівництву компанії, звучав трохи інакше — Just do it.
Відоме всім послання бренду швидко знайшло відгук у споживачів. Компанія перестала бути простим виробником спортивного одягу та взуття, вона почала уособлювати стан душі. Бренд надихає людей бути у формі та долати перешкоди, не будучи спортсменами.
Це яскравий приклад креативного і просто слогану. На початку акції "The Man Your Man Could Smell Like" було створено рекламне відео, яке стало популярним практично за одну годину.
Простий слоган, що запом'ятовується «Red Bull окриляє» — викликає у сподивачів асоціацію з коханням.
Адже ми вже звикли, що окриляє не Red Bull, а кохання.
Відеоролик зі слоганом вийшов у 98 країнах 46 мовами. У ньому батько із сином ідуть на бейсбол. Батько платить за попкорн, квитки, але найціннішим у ролику виявляється розмова із сином.
Слоган працює досі, тому що викликає емоційний відгук у аудиторії.
Для того щоб створити вдалий слоган, потрібне натхнення. Черпайте його з книг, рекламних роликів та думок успішних маркетологів.
Пам'ятайте, що рекламний слоган повинен формувати філософію бренду, доносити ідею та створювати емоційний зв'язок між компанією та споживачем.
Залишити коментар