Опубліковано 23.07.2018, 19:03 | 0 | 5 | Оцінка:
Уявіть собі ринок, на якому величезна кількість брендів та фірмових товарів. Ринок, на якому продавець повинен постійно шукати щось нове, щось виняткове, що приверне увагу споживачів та підвищить продаж.
А тепер подумайте про один із найвідоміших брендів, про який ви знаєте.
Наприклад, про "Coca-Cola". Побачивши логотип, фірмовий червоно-білий колір або зображення контуру пляшки, споживач одразу вловить зв'язок із цією компанією та її знаменитим напоєм. Аналогічна ситуація станеться, коли ви побачите закруглену галочку на кросівках - ви відразу дізнаєтесь Nike або почуєте знаменитий слоган від Apple "Думай інакше". Це і є ідеальний фірмовий стиль. Коли бренд стає таким пізнаваним, що його не сплутаєш ні з чим. Асоціації з брендом не є підставою для покупки, але забезпечують знайомство з продукцією.
Фірмовий стиль має розповідати історію, залучати цільову аудиторію, нести у собі значення бренду, яке спочатку закладено компанією.
АЙДЕНТИКА АБО ФІРМОВИЙ СТИЛЬ - ввізуальна реалізація бренду, яка включає набір графічних, колірних і дизайнерських рішень. Викликає у споживача довіру та створює враження сильної та процвітаючої компанії.
Створення фірмового стилю - один із способів підтримки та позитивного впливу на ваш бренд. Однак, перш ніж ви зможете ефективно створити свою фірмову ідентичність, ви повинні зрозуміти свою місію, цілі та аудиторію.
Ідентичність бренду включає логотип, друкарню, колір, упаковку та обмін повідомленнями, а також доповнює та зміцнює існуючу репутацію бренду. Ідентичність бренду приваблює нових клієнтів до бренду, а існуючі клієнти почуваються як удома.
Елементи фірмового стилю:
Після того, як затверджується концепція фірмового стилю, починається розробка логотипу. Далі відбирається фірмовий колір, шрифт, і навіть інші графічні елементи до створення повного образу. Дизайн розробляється всім носіїв фірмового стилю: візитки, форма співробітників, канцелярські товари, сувенірна продукція тощо.
За бажанням створюється бренбук, в якому будуть прописані всі правила використання фірмового стилю.
Навіщо потрібен фірмовий стиль
Фірмовий стиль - один з найважливіших маркетингових інструментів, мета якого в тому, щоб сформувати та підтримувати всі ті елементи, які при об'єднанні описують весь бренд у міру його визнання.
Залишити коментар