ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ/ТОВАРУ/ПОСЛУГИ В TELEGRAM
Месенджер має суттєві маркетингові можливості, і все більше компаній та брендів вписують його в свої стратегії рекламного просування сидінг в Telegram - це спосіб миттєво вийти на величезну аудиторію за допомогою публікації на декількох Telegram каналах зі схожою цільовою аудиторією.
ЧОМУ ВИБИРАЮТЬ РЕКЛАМУ В TELEGRAM?
TELEGRAM41%
YOUTUBE37%
FACEBOOK, INSTAGRAM12%
VIBER6%
ВСІ ІНШІ МЕРЕЖІ3%
* СВІЖЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІД КИЇВСЬКОГО МІЖНАРОДНОГО ІНСТИТУТУ СОЦІОЛОГІЇ (КМІС)
TELEGRAM ВИПЕРЕДИВ НАВІТЬ INSTAGRAM ТА FACEBOOK!
За останні 5 років месенджер Telegram збільшив своє охоплення серед українців з 17% до 86% тенденція зберігається, і в умовах війни користувачі соцмереж все частіше вибирають Telegram як джерело новин.
ГОЛОВНІ ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ В TELEGRAM
формує імідж
бренду / продукту / компанії
асортимент видів розміщення
від короткого текстового до відеороліка
широке охоплення та цільова комунікація
велика ймовірність "зловити" свою цільову аудиторію і "зачепити" нову
вибудова воронки продажів
можливість одночасно використовувати ряд маркетингових інструментів та механік
ЧОМУ ЗНАЧНО ПРОСТІШЕ РОЗМІСТИТИ РЕКЛАМУ В TELEGRAM КАНАЛАХ З НАШОЮ ДОПОМОГОЮ
перевага
офіційний договір з ТОВ; розрахунок через р/р
перевага
індивідуально підбираємо Telegram канали для розміщення ваших рекламних постів
перевага
ведемо всю комунікацію з власниками / адмінами Telegram каналів
НАШІ СИЛЬНІ СТОРОНИ
проводимоглибоку аналітику аудиторії каналів та обираємо релевантні для задач рекламної компанії канали
прораховуємо бюджеті ділимося спецумовами, які ми отримуємо від власників каналів
розробляємомеханіку під цілі кампанії клієнта
допомагаємопроводити рекламні кампанії, ефективно та дбайливо ставимося до бюджетів рекламодавців
СКІЛЬКИ КОШТУВАТИМЕ* РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ В TELEGRAM?
*ВАРТІСТЬ РЕКЛАМИ В ОДНОМУ TELEGRAM КАНАЛІ РОЗРАХОВУЄТЬСЯ ЗА 1 ТИС ПЕРЕГЛЯДІВ (CPM) ОПУБЛІКОВАНОГО ПОСТУ
ВАРТІСТЬ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В TELEGRAM розраховується в залежності від механіки. Бюджет в одному каналі може бути від 500 грн. Для розрахунку вартості рекламної кампанії в Telegram каналах необхідно визначитись зі списком каналів, механікою та тривалістю кампанії. Механіка рекламної кампанії
в Telegram каналах може бути різною - від розміщення рекламного посту, до створення чат-боту, який буде вести комунікацію з вашою цільовою аудиторією.
ЗАПУСК РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ «ПІД КЛЮЧ» В TELEGRAM КАНАЛАХ
ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ
Замовляйте ПРОСУВАННЯ В TELEGRAM - ПРОСУВАННЯ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ.
ВИ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ У НАС РЕКЛАМНУ КАМПАНІЮ В TELEGRAM «ПІД КЛЮЧ» АБО ОКРЕМІ ОПЦІЇ.
створеннязакритої ком'юніті (чат-група з підписників)
створеннячат-боту (в тому числі для детального аналізу ефективності месенджер-маркетингу)
створеннявізуалів та текстів для рекламних постів - для кожної групи каналів прописуємо унікальні тексти, орієнтуючись на спрямованість і потенційні болі аудиторії
розміщенняреклами у вузько тематичних ТГ-каналах аналіз і підбір ТГ-каналів; проведення переговорів з власниками ТГ-каналів; контрактування/бронювання та розміщення рекламного посту
закупкареклами в Телеграм каналах
відслідковування виконаннязамовлених рекламних розміщень
інвайтінгчерез тематичні ком'юніті та групи конкурентів
НАШІЙ КОМАНДІ ПОТРІБЕН ЛИШЕ ВАШ ПРОДУКТ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ І ЦІЛЬ,
ЯКОЇ ВИ ХОЧЕТЕ ДОСЯГТИ ЗАВДЯКИ РЕКЛАМІ В TELEGRAM
Наші фахівці допоможуть розрахувати ваш бюджет, розроблять механіку, зроблять медіапланування, визначать медіастратегію, зроблять запуск вашої рекламної кампанії та направлять рекламу на цільову аудиторію.