Рітейл-аудит

Аудит роздрібної торгівлі (рітейл-аудит) – метод маркетингових досліджень, що включає моніторинг різних параметрів товарів, представлених у торгових точках (ціна, асортимент, представленість у мережі, що відстежується, обсяги продажів).

Рітейл-аудит дозволяє:

визначитивласні ринкові позиції
зіставити свої частки ринку з конкурентами
сформуватикарту позиціонування товару чи категорії
проаналізуватирізноманітність упаковок товарів
визначитивласні ринкові позиції
вивчитизміни представленості товарів у рітейлі
визначитипринципи розміщення товарів

На думку експертів PromoRetail, аудит роздрібної торгівлі є дієвим інструментом, який дозволяє проаналізувати представленість у роздробі того чи іншого товару за різними критеріями (цінові групи, фасування, наявність товарних запасів тощо).

Після проведення рітейл-аудиту фахівці PromoRetail формують карту позиціонування товару у роздрібній мережі. Дотримуючись рекомендацій цієї картки, можна значно підвищити впізнаваність торгової марки та значно збільшити обсяги продажів у роздріб.