Просування необхідне будь-якому бренду - як нікому не відомому (поки що), так і бренду ціною сотні мільярдів доларів (як Apple або Coca-Cola).
Це аксіома, і вона не вимагає доведення. Питання лише в тому, яка стратегія просування бренду на ринку потрібна саме вашій компанії, щоб досягти максимального результату за мінімальних часових та фінансових витрат.
Вибір правильної стратегії просування бренду компанії є першим і, ймовірно, найважливішим кроком на шляху до максимальної конверсії.
Саме на етапі розробки стратегії визначається напрямок розвитку торгової марки, її позиція на ринку, задається тон у відносинах з цільовою аудиторією, виявляються поточні недоліки та способи їх усунення, а також конкурентні переваги та методи їх донесення до споживача. Стратегія просування бренду на ринку фокусується на ідеї бренду – як продукт чи послуга саме цієї торгової марки зробить життя споживача кращим.
У своїй роботі з просування бренду наше агентство завжди поєднує два головні принципи: використовувати класичні та перевірені часом напрацювання та, водночас, максимально враховувати особливості ринку, регіону, періоду, аудиторії тощо.
Ми знаємо ринок, ринок знає нас. У нашому портфелі багато готових кейсів для провідних українських компаній. Ми працюємо тільки з перевіреними підрядниками, тому відповідаємо за взяті на себе зобов'язання щодо термінів та якості.
Наша агенція не користується шаблонами і для кожного клієнта стратегія просування розробляється з нуля з урахуванням індивідуальних особливостей кожної компанії, бренду чи продукту.