Неймінг (розробка назви бренду)

Що таке розробка неймінгу і чому це важливо


Розробка назви бренду — це складний, тривалий процес, що містить у собі безліч нюансів. Його можна спростити і скоротити до мінімуму, але найчастіше такий підхід призводить до дуже плачевних маркетингових результатів. Невдала назва не дає виділитися в конкурентному середовищі або викликає у цільової аудиторії негативне сприйняття.

Навпаки, якісний неймінг стає відправною точкою та потужним доробком для світлого майбутнього новоствореної торгової марки.

Яким має бути неймінг компанії


Оптимальний неймінг бренду завжди має виконуватися з урахуванням особливостей компанії та її продукту (послуги). Назва бренду має розкривати його внутрішню сутність, а саме місію, цінності та філософію. Крім того, неймінг бренду має бути оригінальним, коротким, ємним, таким, що запам'ятовується і впізнається, повністю зрозумілим за змістом цільової аудиторії. Також назва має без проблем транслітеруватися та добре виглядати у графічному виконанні. Деякі з вищезгаданих вимог є майже взаємовиключними, тому розробка неймінгу — це складне та відповідальне завдання, виконувати яке мають досвідчені фахівці.

Як відбувається створення неймінгу


Як і будь-який інший маркетинговий процес, розробка неймінгу відбувається в кілька етапів, в які, крім безпосередньо креативної частини, також включена робота з пошуку, аналізу та систематизації великих обсягів інформації.

АНАЛІЗ КОМПАНІЇ, ЇЇ ПРОДУКТУ (ПОСЛУГИ)На цьому етапі наші фахівці детально знайомляться з компанією, її історією, місією та цінностями, а також вивчають продукти (послуги), для яких проводитиметься неймінг. Також вивчається цільова аудиторія підприємства (товару/послуги), особливості її переваг.

ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУТут важливо вивчити роботу конкурентів, а також скласти карту брендів-конкурентів для того, щоб неймінг, що розробляється, виділявся на загальному тлі.

РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ НЕЙМІНГУУ концепції прописується і потім узгоджується з клієнтом емоційне та смислове навантаження, яке нестиме в собі нова назва бренду. Складається семонемічна схема, яка пояснює, за допомогою яких інструментів буде реалізовано той чи інший зміст і як створюватиметься те чи інше емоційне навантаження.

СКЛАДАННЯ ЛОНГ-ЛИСТА І ШОРТ-ЛИСТАПослідовно складається спочатку розширений список варіантів назв, потім список звужується до 10-15 варіантів, які оформляються в підсумкову презентацію. Кожен варіант назви супроводжується коментарями з обгрунтуванням.

ВІДБІР ДВОХ-ТРОХ РОБОЧИХ НАЗВСпільно із замовником обираються один основний та пара запасних варіантів неймінгу, які проходять перевірку у фокус-групах. Результатом є розуміння того, як цільова аудиторія реагує на нову назву, які смислові асоціації та який емоційний відгук викликає у людей новий неймінг.

ОБРАННЯ ФІНАЛЬНОГО ВАРІАНТУВ результаті ознайомлення з реакцією фокус-груп на новий неймінг клієнт зупиняється на одному варіанті назви, і ми сприяємо проведенню реєстрації торгової марки.

Чому неймінг замовити краще саме у нас


Ми добре розуміємо особливості ринку і психологічні особливості сприйняття в різних цільових аудиторіях.

У нашій команді є не тільки фахівці з маркетингу, а й також кваліфіковані психологи та філологи, які добре знаються на семонеміці.

Ми завжди пропонуємо велику кількість варіантів неймінгу компанії чи бренду, а також обґрунтовуємо та аргументуємо наші рекомендації замовнику.